dijous, 7 de novembre del 2013

Cap de setmana


dissabte he anat a casa de la meva tieta i, desprès jo hi el meu cusi hem anat  al parc, i desprès  hem anat a ha casa de la meva tieta ,i hem menjat hi a les 8:30  jo he anat  ha la meva casa hi desprès jo he anat ha jugar  al mòbil hi desprès he anat a jugar a playestation hi  ha les 00:30  he anat ha dormi;
 El diumenge he ant a casa de la meva  avia  san pol hi he jugat a ping-pong  amb el meu cusi hi desprès hem canviat de joc hi hem jugat  a futbol hi desprès hem jugat  a basket hi desprès jo i la meva mare hem anat ha casa hi quan hem arribat a casa jo he fet les deures de català hi de socials hi desprès jo he estudiat una mica el àrab  hi a les 22:00 he anat a jugar amb el mòbil hi desprès jo he anat a  dormir 

Pèssima redacció de l'alumne Hamadi Bokum, de 4d' ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada